close
تبلیغات در اینترنت
5 دلیل برای عضویت در خبرنامه سایت دانلودستان

5 دلیل برای عضویت در خبرنامه سایت دانلودستان

5 دلیل برای عضویت در خبرنامه سایت دانلودستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنامه ها (newsletter) به عنوان بخشی مهم و غیرقابل حذف در دنیای اینترنت میتوانند فواید بسیاری هم برای صاحبان کسب و کار و هم کاربران و بازدیدکنندگان یک وب سایت داشته باشند. همین ویزگی باعث شده است که کسب و کارها برای جذب بازدیدکنندگان خود به عضویت در خبرنامه ها از ترفندهای مختلفی استفاده کنند. عضویت در خبرنامه توسط بازدیدکنندگان وب سایت یعنی یک مشتری بالقوه برای صاحبان یک کسب و کار که میتوانند با استفاده از روش هایی این کاربر راتبدیل به مشتری بالفعل و نهایتا کسب سود نمایند.

خبرنامه همانطور که میتواند برای یک کسب و کار سودآور تلقی شود، میتواند برای کاربری که عضو این خبرنامه میشود نیز فوایدی به همراه داشته باشد. در واقع هر دو سوی معادله “خبرنامه” باید برای طرفین سودآور باشد تا بهترین کارایی را ایجاد کند. در این مقاله ۵ دلیل برای عضویت در خبرنامه یک فروشگاه اینترنتی برشمرده می شود.

۱- شما عضو ویژه هستید

زمانی که در خبرنامه یک فروشگاه عضو می شوید و اطلاعات تماس خود از قبیل ایمیل یا شماره تلفن و همچنین علائق خود را جهت دریافت خبرنامه وارد میکنید، تبدیلا به یک عضو ویژه برای آن فروشگاه خواهید شد. شما تا حدودی علایق و نیازمندی های خود را به آنها اعلام کرده اید و اکنون میتوانید منتظر باشید که خدمات و سرویس هایی مرتبط با همان موضوعات از طریق خبرنامه به شما معرفی گردد. پس شما اطلاعاتی مناسب و به روز خواهید داشت که کاملا مرتبط با فعالیت هایتان است و هیچگونه وقت اضافی برای پیدا کردن نکته اصلی صرف نخواهید کرد. این اولین سودآوری عضویت در خبرنامه ها و احتمالا اصلی ترین آنها محسوب میشود.

۲- اخبار ویژه برای اعضاء ویژه

اگر  به عضویت در خبرنامه یک فروشگاه اینترنتی درآمده اید باید منتظر باشید که هر روز پیشنهادات ویژه ای را دریافت کنید. از ورود محصولات جدید در فروشگاه ها تا اعلام تخفیف های دوره ای یا ویژه ، پیش خرید محصولات خاص و … میتواند مضمون این نوع از خبرنامه ها باشد. در اختیار داشتن این اطلاعات یعنی یک موقعیت مناسب خرید برای شما که میتواند فواید خاص خود را نیز بهمراه داشته باشد.

۳- پیشنهادات طلایی

“از اینکه در خبرنامه ما عضو شدید از شما تشکر میکنیم و به پاس این موضوع میتوانید در خرید بعدی خود از تخفیف ویژه عضویت در خبرنامه استفاده کنید.” شاید تابحال پیغامی با این مضمون پس از عضویت در خبرنامه یک فروشگاه به دست شما رسیده باشد. بله، هدیه ای ویژه برای شما که در بخش عضویت خبرنامه اطلاعات خود را وارد کرده اید و به لیست مشتریان بالقوه نام خود را اضافه کردید. با این تخفیف ما قصد داریم شما را تبدیل به یک مشتری بالفعل کنیم.

۴- آموزش و تفریح

بسیاری از سایت ها سعی میکنند با انتشار محتوای آموزشی و تفریحی در کنار سایر مطالب خبری یا تخفیفات ویژه از طریق خبرنامه ها قدرت خود را در یک زمینه خاص به کاربران خود نشان دهند و امیدوارند که این نکات آموزشی شما را برای استفاده از خدمات ویژه ای که ارائه میدهند مجذوب نماید. نمونه  اینگونه خبرنامه ها را میتوانید از بامیلو یا دیجی کالا دریافت کنید.

۵- تخفیف ویژه

هر فروشگاهی برای فروش بیشتر محصولات خود دست به شناسایی بازار و تحلیل و دسته بندی مخاطبان خود میزنند و برای هر دسته از مخاطبان کالاها و تخفیفات ویژه متناسب ارائه می دهند. اگر شما عضو خبرنامه یک یا چند فروشگاه اینترنتی باشید احتمالا در اغلب اوقات خبرنامه هایی دریافت خواهید کرد که در متن آن تنها برای شما یک کد اختصاصی تخفیف در نظر گرفته اند. امروزه این نوع تخفیف به یک روش منحصر به فرد برای وفادار ساختن مشتریان تبدیل شده است.

پس از مطالعه این نکات حتما متوجه ضرورت عضویت در خبرنامه فروشگاه های اینترنتی شده اید. پس سریعتر دست به کار شوید و از این ویژگی های لذت ببرید.

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی